Medina

Hej bloggen nu var det ett bra tag jag skrev, men nu är vi back in bussines igen, hehe.

Tack till alla e-mail jag fått av er om att ni vill att jag ska fortsätta skriva om mitt lilla trista liv.
Jag mår bra och jag har det bra. Har flyttat hemifrån men inte så långt bort. Bor så nära mami, så det känns tryggt.
Jag bor i en fin liten etta och njuter av tiden , har det riktigt mysigt. Min familj är hos mig och hälsar på ofta och även min gullegris Araxx. Just nu ligger Mersiha och sover, vi kollade på Shan the man och massa andra filmer.  Fan det har blivit så jäkla kallt ute nu, minus 50 grader känns det som. Händerna och hela ansiktet fryser som fan.. Kan inte sommaren komma snart?

Just nu lyssnar jag på Medina och gungar till deras sköna  låtar. Älskar låten Nordafrika.
Har börjat vakna så här tidigt för att orka med skolan. Det är snart slut och det känns jätte bra. Ja menar jag kommer sitta där sen och undra hur snabbt tiden har paserat och något måste jag vara nöjd med mina betyg åtminstonde.

 



Hittade en fin dikt som jag hade skrivit i min skrivbok för länge sen så den ska ni få läsa.
Allt för idag  Puss så länge..

KÄRLEK OCH RESPEKT  ("v")

Du och jag!
Drömmen är vid liv!
Om du hör mig!
Varför tar det långt tid?
Säg vart e du?
För du försvann så väldigt fort!
Om du ändrar dig så står jag och väntar vid min port!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0