Kissie- WipeOut

Jag är trött på det hör jävla vädret jag känner mig nere.
FÖrst då man vaknar är det svart känns som om klockan är 3-4 på natten och så bli det just i 2 timmar kanske sen redan vid 2 är det mörkt som fan.
Jag orkar inte jag blir så jävla deppig bara, Idag orkade jag inte kliva upp o gå till skolan. Ville bara sova ut och det gjirde jag också till 12. Sedan kom arax och la sig bredvid mig lill sötnosen, han la huven på min mage och somnade.

Fick massa reklam hem fast jag har en lapp med Ej reklam TACK  och även att  alla reklamer är om julklappar jul belysning, jul gran o julpyssel, jul jul jul...

Men det är ju trevligt också. Tycker att familjer kommer varandra närmare under julen.

Kollar på Simpsons nu läste kissies blogg fan va fjantig hon kan vara. Hahah va kul det ska vara o se henne på WipeOut i Argentina. Göra bort sig ordentligt.Och Kenza skulle ju också dit hoppas det går bra för henne.

Ska iväg o köpa något gott nu Puss Puss



Var tvungen lägga in den här.. HiHiHi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0