Höstmode

Godmorgon!

Här sitter jag med en kopp kaffe i handen. har varit på skolan sen 8 och det känns bra, har inte somnat än.
Imorse då jag vaknade har jag bara velat strunta i allt stänga av mobilen och bara somna om. Men även om jag skulle ha gjort det skulle min andra veckarklockan (valpen) skrikit tills jag eller någon annan klev upp gått ut med honom.

Så jävla mörkt och tråkigt regnit surt väder ute så jag tror det är midnatt hela tiden.


Idag ska jag vara på skolan hela dan.
Gå ta ut biljetter för New Moon för mig och syrran.
Fika med Ellinor
Hem!


Hittade en outfit under Höstmode som jag tyckte skulle sitta fint på mig. Speciellt koftan den ser ju så mysig ut, och perfekt för mig som bor i Norrland där kylan är som värst. Kanke inte klackarna för det brukar vara så jävla halt här. Inte för vardags bruk kanske då man går ut eller nått. De ser lite osäkra ut.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0