Fashion

Hittade ett par snygga skor som jag tyckte såg hur coola ut som hälst.
Hand gjort mönster.
Skulle vilja ha sånna, men måste kika in på hur man beställer
det är från italien och kan bara beställas från den sida.


                                 

Kikade även på lite bal outfits som jag skulle vilja ha på mig..
Detta är  bal outfit nr 1
Klänningen-Ellos
Skorna-Bianco
Väskan-Bianco
Örhängen- Guld fynd



Det här är klänning nr 2 finns att beställa på en bosnisk sida.
Jag vet att det är stor skilnad mellan klänningarna men jag är osäker
på om jag vill ha en stor en riktig balklänning eller bara en vanlig klänning.
Kanske köper båda och så kan man byta om då man ska ut efter balen??





Den här finns på blocket vacker är den. Kanske lite för vitt..



Så här skulle det se ut för en känndis, bara märkes grejjer.. Skulle vilja byta liv med de men bara i några dagar.
De har det inte heller lätt men kanske ekonomiskt ja men inte privat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0